Fairway woods

Fairway woods är de träklubbor som är avsedda att användas då bollen ligger på marken snarare än på tee. De fairway woods som vanligen används är trätrean (spoon) och träfemman. En trätrea har vanligen en loft (klubbhuvsvinkel) på 13-16 grader medan en träfemma har en loft på 18-19 grader. Fairway woods har ett mindre klubbhuvud än en driver. Tyngdpunkten är koncentrerad till botten av klubbhuvudet, vilket gör det lättare att få upp bollen i luften då du slår från fairway eller ruff.

I listan nedan hittar du ett stort utbud av fairway woods från flertalet kända märken. Golfklubborna säljs av olika svenska golfbutiker som du kan beställa från direkt på nätet.

Acer fairway wood - Acer XS Fairway Wood Höger och Vänster Golfklubbor

Det är alltid trevligt när man kan hitta en fairway wood som säljs till ett vettigt pris.

Acer fairway wood - Acer XS Titanium Fairway Wood Höger och Vänster Golfklubbor

Billiga golfklubbor är alltid trevligt, så varför inte köpa en fairway wood av hög kvalitet? Det är vad du får när du köper Acer fairway wood - Acer XS Titanium Fairway Wood Höger och Vänster Golfklubbor från Acer.

Acer fairway wood - Acer XV Fairway Wood Höger och Vänster Golfklubbor

Många golfbutiker säljer fairway woods på nätet, men det är svårt att hitta en fairway wood som kan klå priset på Acer fairway wood - Acer XV Fairway Wood Höger och Vänster Golfklubbor.

I Nordica golfs utbud av billiga golfklubbor hittar du även Acer fairway wood - Acer XV Mini Thriver Titanium Fairway Wood Höger Golfklubbor.

iBella fairway wood - iBella Obsession Fairway Wood Höger Golfklubbor

Många golfbutiker säljer fairway woods på nätet, men det är svårt att hitta en fairway wood som kan klå priset på iBella fairway wood - iBella Obsession Fairway Wood Höger Golfklubbor.

Nextt fairway wood - Nextt Z1 Fairway Wood Höger Golfklubbor

Om du letar efter prisvärd fairway woods kan denna Nextt fairway wood - Nextt Z1 Fairway Wood Höger Golfklubbor från Nextt vara något för dig.

Power Play Juggernaut Titanium Fairway Wood

Billiga golfklubbor är alltid trevligt, så varför inte köpa en fairway wood av hög kvalitet? Det är vad du får när du köper Power Play Juggernaut Titanium Fairway Wood från Power Play.

Synchron fairway wood - Synchron II Fairway Wood Höger och Vänster Golfklubbor

Många golfbutiker säljer fairway woods på nätet, men det är svårt att hitta en fairway wood som kan klå priset på Synchron fairway wood - Synchron II Fairway Wood Höger och Vänster Golfklubbor.

Om du letar efter prisvärd fairway woods kan denna Synchron fairway wood - Synchron Vespa Fairway Wood Höger och Vänster Golfklubbor från Synchron vara något för dig.