Putter

Ett bra närspel kräver en bra putter. Med en bra putter till hands har du goda förutsättningar att lyckas bra med spelet på green. Puttern är en väldigt individuell klubba då den finns i många olika utföranden. Utseendet på en putter regleras i reglerna endast genom att putterns skaft inte får vara kortare än 45,7cm. Långa puttrar med skaft som räcker upp till hakan har blivit allt mer populära de senaste åren.

I listan nedan hittar du ett stort utbud av putters från flertalet kända märken. Golfklubborna säljs av olika svenska golfbutiker som du kan beställa från direkt på nätet.

Acer golf putter - Acer SHM-2 Mallet Putter Höger Golfklubbor

Ifrån utbudet av putter så är Acer golf putter - Acer SHM-2 Mallet Putter Höger Golfklubbor en putter som vi rekommenderar att du tar en extra titt på.

Bionik golf putter - Bionik 703 Putter Höger Golfklubbor

Bionik golf putter - Bionik 703 Putter Höger Golfklubbor är en prisvärd putter från Bionik som kan bli din för endast 575 kronor.

Boinik golf putter - Bionik 101 Blue Insert Putter Höger Golfklubbor

Om du letar efter prisvärd putter kan denna Boinik golf putter - Bionik 101 Blue Insert Putter Höger Golfklubbor från Bionik vara något för dig.

Boinik golf putter - Bionik 101 Nano White Putter Höger och Vänster Golfklubbor

Om du letar efter prisvärd putter kan denna Boinik golf putter - Bionik 101 Nano White Putter Höger och Vänster Golfklubbor från Bionik vara något för dig.

Boinik golf putter - Bionik 105 Nano White Putter Höger Golfklubbor

Om du letar efter prisvärd putter kan denna Boinik golf putter - Bionik 105 Nano White Putter Höger Golfklubbor från Bionik vara något för dig.

Boinik golf putter - Bionik 105 Red Insert Putter Höger Golfklubbor

Billiga golfklubbor är alltid trevligt, så varför inte köpa en putter av hög kvalitet? Det är vad du får när du köper Boinik golf putter - Bionik 105 Red Insert Putter Höger Golfklubbor från Bionik.

Boinik golf putter - Bionik 207 Nano Putter Höger Golfklubbor

Det är alltid trevligt när man kan hitta en putter som säljs till ett vettigt pris.

Boinik golf putter - Bionik 503 Putter Höger och Vänster Golfklubbor

Boinik golf putter - Bionik 504 Putter Höger och Vänster Golfklubbor

Boinik golf putter - Bionik 505 Putter Höger Golfklubbor

Det går att köpa billiga putter när du handlar på nätet.

iBella golf putter - iBella Obsession Putter Höger Golfklubbor

I Nordica golfs utbud av billiga golfklubbor hittar du även iBella golf putter - iBella Obsession Putter Höger Golfklubbor.

Tour Model golf putter -Tour Model Zinc Stepped Putter

Det går att köpa billiga putter när du handlar på nätet.

Tour Model golf putter -Tour Model Zinc Two Way #103 Putter Höger och Vänster Golfklubbor

Wilson Infinite Midway Men Right Golf Putter

Wilson Infinite Midway Men Right Golf Putter är en prisvärd putter från Wilson som kan bli din för endast 1605 kronor.