För 275 kronor kan du byta ut greppen på dina golfklubbor. Detta golfprodukt passar till de flesta klubbor. Besök Nordica golf idag för en utförligare beskrivning av Golf Pride Tour SNSR 140cc Jumbo Röd Pistol Putter 0.580"" Golfgrepp - Grepptejp ingår.

Golf Pride Tour SNSR 140cc Jumbo Blå Non-tapered Putter 0.580"" Golfgrepp - Grepptejp ingår

Ett nytt golfprodukt till din golfklubba som gör att den håller ytterligare några år.

Golf Pride Tour SNSR 104cc Jumbo Red Pistol Putter 0.580"" Golfgrepp - Grepptejp ingår

Golf Pride Tour SNSR 104cc Jumbo Blå Non-tapered Putter 0.580"" Golfgrepp - Grepptejp ingår